"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. július 31., kedd

Day 49 - asleep... :) plus TODAY Day 50 - "Should I Stay or Should I Go" :)

Sok munka volt.... bizony bizony.... megint nem jöttem be mert movie-night-ot tartottunk. Azt hiszem a Blind Side-ot néztük. Igen azt!!!!!
Tudjátok a Sandra Bullock-os filmet amikor adaptál egy fekete gyereket, és segít neki. Oscar winner. :)
Nem tudom a végét, mert sajnos elaludtam. Na de hogy........
Ugye megfordatottam a párnám vagyis a másik oldalon volt a fejem nem ott ahol szokott és úgy néztem a filmet egy ideig. :)
Aztán arra ébredtem reggel 4kor, hogy utcai ruhában vagyok és fázik a vállam. Egy kis időbe telt mire rájöttem, hogy a csajok nem ébresztettek fel így nem öltöztem át. Gyorsan csak felkaptam a pizsi-pólóm és ennyi, vissza is feküdtem két kicsinyke órára. :)
Aztán ma nagyon laza napunk volt. Mindennel készen lettünk időben. Sőt a fiúk reggel a lista nagy részét, több mint a felét meg is csináltánk amíg mi a bárokat készítettük elő. :)

Csak a cranberry szószt kellett megcsinálni, ami nagyon guszta művelet volt.
jahhh igen és akkor a képek, hogy ma mivel voltunk elfoglalva :)
Fotózkodtunk, a kedvenc cart-unkkal (ilyen kocsi... majd látjátok) Meg hogy legyenek jó kis képeink, és emlékeink!! :)

na ez a cranberry szósz egy kis mandarinnal....... :)

blood...... egy kis vérfürdő......

Jahhh ez a Barbi csirkenaplójába való kép, de én is felrakom... a változatosság kedvéért, ma is csirke volt ebédre. :) :D :D



MI <3

Na a kedvenc cart-unkkal

Kate és a chocolate cookies!!! :)


Holnap Day off...... YESSSSSSSSSSSS!!! <3 :D :D

Megjegyzés a képekhez: annyira fura, hogy a csjok olyan törlkenynek tűnnek mellettem.... vagy csak én vagyok paranoiás?????? ÁÁÁÁÁÁ :D :D :D


Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése