"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. július 18., szerda

Day 37 - Far away

Day off volt ma is megint, de most távol a dolgos konyhától. Nem emntem be, csak teát főzni és reggelizni, a tömeg után....
Reggel jó sokáig aludtam, az ébresztőnek kellett felébresztenie, ami 9-re volt beállítva, de persze utána még ráhúztam egy fél órát. Aztán már kikecmeregtem, mert tudtam, hogy azért nem akarok egész nap lustálkodni..... :)
Összeszedtem magam és elindultam reggelizni. Pont jókor érkeztem, mert akkor lépett le az utolsó reggeliző gyermekcsoport. ÁÁÁÁÁÁhhhh :)
Hátul bementem megcsináltam szépen nyugodtan a teámat, aztán láttam hogy a Drágáim készítettek ki nekem zabpelyhet és Barbim pedig rakott félre nekem ananászt egy kis tállal. :) Nagyon meg voltam hatódva nagyon édes volt tőlük. :)
Aztán SKYPE anyuékkal!!! Végre megint láttam a kis pofiukat és hallottam csengő-bongó hanjgukat. :)

Nagyon durván elment az idő miközben beszélgettünk, mert kb. 3 órát dumcsiztunk! :)
Szeretlek benneteket!!!!!!! <3 <3 <3
Aztán egy gyors csekk a csajokra, hogy minden rendben van-e, meg a teám is fogyóban volt. :)
És mi várt a konyhában, na MI????????



MUFFIN!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

Blueberry-s!! :) hmmmmmmmmm..... persze tele van cukorral, meg ugyanúgy por és víz, de tettünk bele igazi gyümölcsöt szóval így elviselhetőbb volt :) és nagyon nagyon finom!!! :)
Aztán egy kis napozás, kb. megint úgy három órán keresztül, mostmár remélem jövőhéten a webkamerán is fog látszódni, hogy feka lettem :) :D :D :D
Most jöttünk meg vacsiról, meg voltunk megint a Dry-room-ba egyet kólázni és rengeteget nevettünk megint. Lou is bejött mert szerencsétlen már nem bírta kint a meleget. Most rettentően meleg volt. Dóri Drágámat is be kellett hoznom egy kicsit a hűtőbe lehűlni, mert már nagyon szenvedett. Kb. egy nap ötször megfürdünk, mind a zuhanyzóban mind pedig az izzadságunkban...... nagyon durva.....
Aztán a Dry-room-ba beszéltük, hogy valamit kéne főzni. valami mást, valami különlegeset. Szóval ha van valakinek valami ötlete, akkor szívesen várom. Ne nagyon bonyolultat, mert itt ezeket sajnos nem lehet megcsinálni...... viszont a besamel mártás egyszerű receptjét várom mert nincsen fent a neten, csak ezek a blleeeeee nemjóókk :)
Jahh meg a nap story-ja. Ugye Lou bejött szegény izzadt, nagyon is, és mondta, hogy a munkatársunk Harry is izzad mint a ló amikor a grill cheese szedvicseket csinálja, és neki az orrán keresztül csöpög. Nem az orrából, hanem az orrnyergén végigcsurog és az orra hegyén meg megáll..... vagy nem.......
De ezen kívül nagyon szeretjüka  szedvicseket..... :D :D :D :D és a gyerekek is. Biztos a különleges íz miatt.... :D :D :D :D hááát úgy röhögtünk, hogy fájt a hasunk. :D
Tegnap még el is mentünk futni meg megint táncoltam egyet. Nagyon jó volt, Úristen. Egyenesen Isteni :)
Holnap megint munka és kinti evés, szóval egy nehéz nap.... bleeee, de nem baj. Visitors Day után semmi nem lehet nehezebb, de tényleg! :)

Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése