"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. július 22., vasárnap

Day 40 - Friday...freeday

Na a mai nap....uhhhhh
Nem voltak gyrekek!! Halljátok!! olyan nyugi volt, mindenki lazított déltől mert reggel mindent megcsináltunk, az ebédet, a vacsit, és a másnapi reggelit is.
:)
és csinltunk gyümilevest!!!!!!!!! Juhéééééééééé.......
Most még a hűtőben van, remélem mindenkinek elnyeri majd a tetszését!! :)
Tényleg nagyon semmi nem volt, gyorsan még du ahogy készen lettünk a levessel, még ott maradtam Lou-val ebszlkgetni, meg vártuk a tejet, hogy megérkezzen. Aztán otthagytam, mert egy kicsit fáradt voltam, mondtam megyek egyet pihizni. És sikeresen el is aludtam. Aztán vissza kellett menni vacsira, mert volt egy jó hosszú breakünk így azért a hét órát valahogy ki kellett hozni, és igazából annyira nem is volt rossz.
A gyerkőcök késtek, úgyhogy egy csomó időnk volt vacsizni is.
Aztánl letudtuk a vacsit és a pakolászást, és megint volt egy kis duma-muma Balázsnál. És képzeljétek el, mert erről még nem beszéltem, mert nem éreztem, hogy olyan jó lenne. De meg lettünk dicsérve, hogy nagyon jó az angolunk, és, hogy feljődtünk, nagyon is sokat. Ő érzi, és végülis egy csomót beszélünk már, meg gyorsabban. Én nem érzem, mert egy csomót hibázom még, de legalább észreveszem és ha van kedvem kijavítom. :)
De igen legtöbbször kijavítom. :) :D

Na úgyhogy ennyi. :)
Egy-két kép.....: rest day....... :)
Tényleg laza volt!!! Várjuk a jövő hetet!!!!
Jahh és ami rosz volt a napban hogy Sue nem volt velünk, pedig nagyon jól szórakotunk volna!!! De
majd következő péntek!!!!!



Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése