"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. július 28., szombat

Day 48 - Almost done

Sue ne haragudj, de sajnos  szembe kell nézni a ténnyel, hogy 2 hét és elmennek a gyerekek és nekünk még egy plusz hét aztán nekünk is végetér a móka nyárra. :)
Így nekem is kell egy kicsit írnom róla. :/

Már mindenki szervezkedik a tábor utáni utakkal kapcsolatosan. Én is. :)
Foglalják a jegyeket, beszélik ki kivel megy. Hmmmm.....
Annyira furcsa, pedig most jöttünk nemrég. Tisztán emlékszem arra a napra. Kristálytisztán.
De majd jövőre folytatjuk. Mert ezt is eldöntöttem.
Már mindenkit nagyon megölelgetnék otthon. Hiányzik az ágyam, a kis kutyám, a családom, a bátyám, a nővérem, a pótanyuim, a kollégáim, a színházam, a csoporttársam, LÁDU banda, az Alabasterds. Minden, minden. Azért három hónap az három hónap.
De nagyon sokat kaptam itt.... na jó nem temetem még mert azért még van belőle. Szóval befejeztem.

Ma!!!!
Mindenki bent volt a csajok közül, így gyorsan ment a munka, főleg, hogy tegnap megcsináltuk az ebéd nagy nagy részét, így még szünetünk is volt. :)
És végre edényeket is mosogattunk. Ma Lou-nak dobálós napja volt. Ami a kezeügyébe került, mindent nekünk dobott. :)
Vicces volt.
Jahhh és mosogatás közben. Úgy van, hogy a mosogató "gép" középen van a falnál és a két oldalán vannak a kivezetők. Az egyiken mennek be  akoszon edények a másikon, meg a toszták jönnek ki. Mi Kate-tel a koszos edényeket pakoltuk a kis fakkokba és a mögötte lévő kis helységbe van a sütöde, ahol ugye értelem szerűen a sütők vannak. Azon a falon felül van egy rész, vagyis mondhatjuk, hogy az csak egy válaszfal. Át lehet látni, sőt a fejed is átfér. :)
Hát Balázs és Lou ezt kihasználva, és persze azt is, hogy nem figyelünk, kaptunk egy jó kis hideg zuhanyt egy kancsópól. Az elején csak én kaptam, de én is azt hittem, hogy Barbi véletlenül rámöntötte az edényből a vizet. De aztán gyanút keltett, hogy Kedves FőnökÚr ránk nézett, hogy minden rendben va-e......
Aztán jött a második löket, ami már sokkal nagyobb volt...... :)
De jólesett :) :D :D :D
Ebből már Kate-is kapott és mentünk is szárítgatni a hajunkat, meg a plólónkat. :) :D :D

5 óra van..... rossz idő, mindenki olyan nyomott a párás idő miatt. Én tök erőtlen vagyok, nem tudom mitől, pedig sajnos eszem, és szerintem látszi is.... de majd otthon. Viszont muszáj volt megint leredukálni az adagokat, de ezek szerint még mindig nem elég. Aztán lehet, hogy csak fáradt vagyok. Megyek is egy kicsit edzeni és aztán meg vacsi (nem nekem) és alvás, hogy holnap frissebb legyek :)

 Ami nélkül nem lehet élnem!!!!! <3


We ARE the BEST!!!!!!!! <3

Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése