"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. július 17., kedd

Day 36 - Please don't stop the music..... :(

Hááát még nincs új rádiónk..... :( ááááhhhhhh.... vagyis volt, mert még este mondta Lou, hogy vett egy vadiújat és, hogy öt CD-s, meg rádió, meg anyámkíííííínnyyaaa....... Akkor mondtuk Sue-nak, hogy hozza a CD kollekcióját és akkor mindent végig hallgatunk. Végülis már éppen ideje így egy hónap után, és nem csak ugyanazokat a számokat hallgatjuk over and over again. :)
Reggel mikor bementünk akkor tapasztaltuk, hogy ez a rádió nem volt jó választás.... aztán jött hátra Lou is és mondta, hogy még ma ki fogja cserélni ezt a szart, mert nem igazán jó. A hangerő a béka segge alatt és a CD-ket sem játsz le. Majd megállapítottuk, hogy olyan a hang, mintha egy alagútból jönne, vagy a víz alól. El is neveztük Tunnel Music-nak :) :D :D :D
Aztán jött a "meglepetés"...... nyomorék szedvicseket kellett csinálni a gyerkőcöknek megint ebédre. De nem ám kis kiflikből vagy zsömlékből neeeeeeeeemmmmmm.
Nagy kétméteres baguette-ekből..... és most nem túloztam......



Nem is tudom mikor kezdtük el, de azt hiszem pont időben el is készültünk az összessel....... rengeteget csináltunk...... uhhhhhh.... de nagyon utáljuk....... Lou-val az élen.... :) de többször nem kell. :)
Jahhh és, hogy azért ne legyen olyan unalmas ez előkészület, kedves főnök jól megviccelt. Én hogy úgymondjam egy kicsit kiakadtam.....
Mint látjátok szeletekre kellett vágni a hosszú kenyeret és ilyen party fogpiszkálóval volt összetűzve, hogy ne essen szét. Kate töltötte Lou vágta és fóliáztam. Éppen indultam az edényes szobába amikor Lou egyszerre, csak elkezd kiabálni hogy megvágta magát, és láttam, ahogy ömlik a piros vér, és ő meg rokan felém. Én nem is tudom szerintem reflexből berohantam az edényes szobába és le is kellett ülnöm, meg hirtelen rosszul lettem, pedig nem láttam sokat. Aztán hallom, hogy nevetés............ szerintetek......... valami édes savanyú szósz volt ami olyan piros volt mint a vér......... Aztán szólt, hogy csak viccelt menjek vissza. Én ugyan nem válaszoltam....... Aztán jött utánnam, én majdnem sírtam annyira megijedtem...... :( :)
Aztán kaptam egy ölelést meg bocsánatot kért, és mondta, hogy csak vicc volt.
Majd megállapította, hogy tőlem meg is hallhat, simán cserbenhagnám ilyen helyzetben, mert elfutnék..... nem csak ha tudom, hogy van ott valaki más akkor reflexből elfutok, mert nem akarom, hogy két embert áplojanak....... :)
Szóval ez volt ma....... :) A szedvicsek fele a kukában landolt, és ami nagyon borzasztó, hogy visszavitte Lou a rádiót, és ebéd után zene nélkül voltunk......el sem tudjátok képzelni, mennyire rossz volt....... és még most sincs..... Most is bent ültünk a Dry-room-ban és Lou mondta, hogy megy A BestBuy-ba és addig keres, amíg nem talál egy jót.... :)
Reméljük megtalálja és a csajpknak holnap lesz zene. :) Nekem Day off-om lesz, szóval...... :)
Holnap nem megyek a konyha közelébe, megfogadtam, hanem tényleg pihenek egy napot, persze miután a kis lakásunkat kitakarítottam. :)
Jahhhhh és új Chéf-ünk van Don, vagyis Donald! Ügyes, jófej, tud főzni, nem is kell ennél több. Csak akkor beszéltünk vele, amikor végeztünk. Bemutatkoztunk neki, és mondtuk, hogy mi vagyunk Csajok a Morning Shift, velünk fog találkozni minden reggel. :)
Aztán eljöttünk. :)
Most szerintem még megyek egyet edzeni, aztán alvás, reggel is jóóóóóó sokáig..... :) Máramennyire én tudok sokáig aludni.... :)

Itteni naplemente, majdnem olyan mint otthon az ablakomból!!!! :)


Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése