"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. július 14., szombat

Day 33 - Friday the 13th...



Most csak ezeket a képeket tudom nektek biztosítani a mai napról. Ez arra utal, hogí nem csak mi éreztük a Péntek 13-át.........
Hol is kezdjem. Reggel felkeltünk.... már egy kicsit fura volt. Alig bírtam felkelni........ alig......
Aztán vissza kellett fordulnom, mert majdnem minden otthonhagytam.
De eddig még nem tűnt fel..... senkinek.
De azért mondjuk meg őszintén, szegény Sue-nak volt igazán Péntek 13.
Szépen csináljuk a dolgunkat, reggel kész. Jönnek a gyerekek akkor gyerünk salátabár, hús bár, gyümölcs bár stb, stb... Kate-tel csináljuk ugye a salátabárt, de ha Barbi és Sue előbb végeznek akkor besegítenek, hogy hamarabb végezzünk. Ez ma is így történt, egy kis kaszabolással megfűszerezve, hamár a konyhai szóhasználatnál maradunk.
Sue mondta, hogy akkor ő feltölti a dobozt amiben a tojások vannak, mondtam jó. Nekiállta kibontani egy új doboz tojást, amiben a tojások egy zacskóban vannak és ezzel a műanyag villanyszerelő valamivel van összekötve a zsák szája amiben a tojglik vannak. Tudjátok az a recés amit csak egy irányba lehet húzni, na az.....
Sue Drágám pedig ezt akarta elvágni a nejlon helyett ami sokkal de sokkal egyszerűbb lett volna. És sikerült megvágnia  magát........
Én éppen hátul voltam, az edényes szobában, cserélgettem a kis konténereket és látom, hogy nagyon mossa a kezét, csak egy pillanatra néztem oda és kérdeztem, hogy mi a baj, és láttam, hogy borzasztó a seb.
Aztén mindenki sokkos állapotban volt. lou is bejött kérdezte hogy mi vam. Sue-t leültette, lekezelte a sebet bekötözték, és mostmár minden rendben van, mág most is a rosszullét kerülget tőle.........
Aztán mi meg ott aggódtunk, jött is Lou, hogy nem halt meg senki, lehet menni dolgozni....... jó de akkor is aggódunk a másik miatt........
A mai napi környezet nyugodtabb volt, és hál istennek, ma is sikerült sokat nevetni :)
A túlóra tényleg nem kemény...... sőt........ és rosszabbra számítottam amúgy megint úgy vagyunk innen kiküldve........ hogy akkor get out, majd holnap többet dolgozunk..... persze...... egy vagy két órával maximum...... nem többet....
Pedig az volt hogy majd reggel 7-től este 7-ig bent kell maradni.... dehogy is..... pedig jó lenne.
De azért a délutáni alvás mindenkinek megvan, főleg aki a konyhán dolgozik délelőtt, avgyis nekünk csajoknak.
Én is most keltem fel olyan 7, negyed 8 felé. Sue még aludt mikor eljöttem netezni. De ez a durva, hogy ez a délutáni alvás abszolút nincs hatással az esti alukálásunkra. De szért szegény Sue ma nagyon rossz napja volt szóval megértem, hogy egy kicsit pihennie kell. :)
Na holnap lesz a nagy nap. Úristen kíváncsi leszek nagyon, hogy mennyire van felfújva a dolgo.... biztos, mint a túlóránk......
Megpróbálok sok sok képet csinálni, vagy legalább valakit megkérni, hogy csinálgasson rólunk is meg az eseményről. És remélem jó idő is lesz!!!!!
Szurkoljatok!!!! <3


Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése