"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. július 7., szombat

Day 25 - Baseball

Hááát mára is azt mondták, hogy elvileg nem kell dolgozni, de ez sem rénk vonatkozott.... :)
Kaja az kell a népnek, és itt a kaja az Úr!!!!!!! Vagyis mi, mert mi adjuk nekik. :) Függenek tőlünk..... .) na jó nem fokozom tovább. :) Uralkodunk és kész!
Rendesen kellett dolgoznunk, csak a fiúk hamarabb jöttek be, mert a vacsi előbb volt. Így gyorsan is kellett dolgoznunk. Ismét csak két salátabár volt terítéken, semmi egyéb. Max tészta, amit meg kedves Balázs csinál minden nap. Azt nem tudom, hogy felzabáltak-e mindent, vagyis de, mert ma (vagyis 6-án) láttuk reggel a hűtőt és majdnem minden tele volt, fél dobozok hiányoztak csak. Viszont jó vegyesen....: vagyis a céklába egy kicsit brokkoli, a feta sajtba egy kis kukorica... stb.
Na aztán vacsi után jött a tuti!
Az első Baseball meccs, amit élőben láttam, meg azt hiszem a többieknek, vagyis a csajoknak közülünk, meg a fiúknak is.
Nem mondom, hogy nagyon jó volt, mert sajnos az egyik legunalmasabb játék a világon, és ez be is bizonyosodott számomra. Lehet annyira nem is lett volna unalmas, ha tudtuk volna a játékszabályokat. De sajnos nem tudtuk. Ha a mögöttünk ülők tapsoltak akkor mis is tapsoltunk, és ha fújjoltak akkor mi is azt csináltuk..... :)
Viszont ami nagyon szembetűnő volt az az, hogy ugye vacsi után mentünk el a meccsre, és úgye nálunk szedd meg magad kaja van, tehát mindenki ehet annyit amennyit akar.
De higy ezek a gyerekek, elkezdtem enni, és ami még durvább, hogy minden fél órában kajával a kezükben jöttek le a nézőtérre...... Én csak ott ájuldoztam az egy vagy két kistányér zabpelyhemmel tejjel és a kistányér salátámmal, amit egy nap benyomok....... :) :D :D
Amúgy jól szórakoztunk, az egyit itteni munkatársunk, Harry, éppen kint dolgozott a meccsen, a kajapultnál meg is látogattuk, azt hittük, hogy fogunk kapni valami kis potya kaját, de még kedvezmény sem jöhetett szóba, így üres kézzel jöttünk el onnan. :)
A meccs vége fergeteges volt. Egy nagy felhajtású és időben jó hosszú tüzijáték volt.
Eszméletlen szép volt. Ugyanazt éltem át mint 3 éve. Nagyon jó érzés volt tudni, hogy itt vagyok kint és bevállaltam ezt a nyarat. Sokmindenkivel megismerkedtem és olyan dolgokat tanuok és tapasztalok meg, amit szerintem máshogy nagyon nem is lehet.
Én nagyon hálás vagyok emiatt mindenkinek, aki bátorított és azt erőltette, hogy jöjjek el mert jó lesz!!!! :)
Nagyon hiányoztok és minden nap gondolok mindenkire!!!!!!!!!!!!! <3 Tiszta szívből!! <3

Sok Puszi és ölelés:

Bri <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése