"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. július 27., péntek

Day 45 - New York...

Reggel plusz segítséggel indultunk. Sanyiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Velünk kezdett reggel, mert délután mentek el New Yorkba, Kate-tel és Vendy-vel.
Hála istennek így annyira nem éreztük a szerdai munka súlyát. Mert ugye megint pizza-day volt...
Amivel nem lehet jól lakni, ezért felzabálják a sakáta-bárat. bla...bla....blaaaa :)
De megint emgcsinéltuk, és mivel a Babáknak sietniük kellett, extra gyorsan dogoztunk és kétszerannyi dolgot is sikerült megcsinálni. :)
Szóval három előtt végeztünk!!! YAAAYYYYYY!!!!
Aztán egy nagy öleléssel elbúcsúztunk a kis csavargóktól és utukra engedtük őket. Fájó szívvel és sok telefonszámmal, hogyha bármi van akkor hívjanak. :)

És mehettünk a dolgunkra. Én az egész délutánt átaludtam, mert nagyon kivoltam. Jól is esett. Sajnos a csajok rakott krumpli sütés-főzését is átalukáltam, de biztos vagyok benne, hogy minden rendben ment. (és mivel ma lecsekkoltam, minden rendben ment. :) :D :D)

Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése