"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. július 3., kedd

Day 21, Day 22 - 1st and the 2nd of July :)

Hát a ap fénypontja megint A Wallmart busz volt..... :) :) Szombaton is voltunk, alig bírtam reggel felkelni, mert kb. olyan éjjel 1-re értünk haza és még alváshoz elkészültünk, addigra kb. fél 2, 2 óra lehetett. Gondoltam rátok, hogy valaki, aki reggel korán megy dolgozni, az most indul, vagy kel fel. :)
Aztán ugye tegnap is voltam, de nem ám vásárolni, mint az őrül, csak egy két alapdolgot megint..... :)
De tényleg, meg a többieknem segíteni a vásárlásban. :)
Pl Dórikámnak segítettem kiválasztani egy körömlakkot. Ez egy igen fontos mozzanat volt. Segítség. :D :D :D
Na aztán megint kb olyan 1-re értünk haza, de reggel egy kicsit sikerült elaludnom, szóval kb negyed óra vagy 20 percem volt elkészülni. De sikerült délután aludnom, vacsi előtt, 2 órát. tegnap is meg ma is.
Ma eszméletlen milyen éhes volt a nép, megint mindent, de MINDENT megettek, mi meg csak rohangáltunk mint az eszeveszett barmok. Olyat is megettek amit eddig ezelőtt nemigen, pl. tonhal, szalámi..... :) érdekes.
Na akkor most hatszor annyit rohangáltunk, mint általában szoktunk ebédkor, de így visszagondolva jó volt, csak fárasztó.
Aztán elkezdtem írni a listát, hogy mink van és mennyi a konyhában, most adtam le a listát vacsinál kedves főnökömnek. Aztán ugye megint aludtam, jóóóóóó volt........, de mégy így is fáradt vagyok egy kicsit, de holnap már nem fog kelteni az ebrésztőm, majd csak holnap után. :)
Szóval holnap Day Off!!!
Nem tudom, nem lenne nagyon szükségem rá, de lehet azért jól fog jönni, egy kicsit feltöltődni, végülis a hét minden napján dolgozunk, mint az állat, néha pihenni is kell. :)
Jaaajhh lett egy háziállatunk, egy kisegér. Most vacsinál fedeztük fel amikor kint ettünk a szabadban. :)
Neve is van már, Kate adta neki: Ms Pepperocini. :)
Adtunk neki enni, úgyhogy velünk vacsorázott. Nagyon édes.
Most még elmegyünk egyet edzeni, meg elvileg be van ígérve Barbikám részéről egy filmezés ma estére. :) The Help. :)
Na akkor kedves Thomasson ha olvasod, reggel kikérdezem!!!!! :D :D

Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése