"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. augusztus 2., csütörtök

Day 51 - Last day of.... :(

Utalsó napja a hónapnak vagyis Júliusnak!!
Fura mert ma van Day off-om!! :)
De jó volt anyuékkal Skypolni, igaz elég sokat vártam rájuk, de megérte!! :) :D :D
Nem volt semmi extra, csak sokkal fáradtabb voltam, mint általában munka után vagyok. Valószínű a sokáig alvás miatt! :)

Rengeteget táncolok mostanában, de így sem akar a body-m alakulni....... úgyhogy én már nem is keresek összefüggéseket........ mert nem értem......
Ma is este táncoltam, és nem igazán szeretem, hogyha van közönségem, kivéve, ha színpadon vagyok. Mert ott azért vagyok, hogy nézzenek.... :)
De amikor gyakorlok, akkor csak és kizárólag a hold nézhet, ha éppen fent van az égen. És fant volt, mert telehold van. :)
Aztán mikor végeztem, láton, hogy a nyújtós helyemen a kemping padon ott ülnek a csajok és velük Lou. Na akkor beálltam szagosan, izzadtan és elkezdtünk beszélgetni.
Konyha is szóba került, mivel ott töltjük majdnem az egész napunkat, ő végülis az egész napját :)
na mindegy.
Lou említette, hogy az utolsó héten amikor itt lesznek a gyerekek, akkor lesz olyan, hogy választhatnak, mit szeretnének enni.
Magyarul KÍVÁNSÁG MŰSOR.....
Én imádkoztam vagyis Lou meg én imádkoztunk, hogy csak a hosszú szendvicsek ne legyenek, mert soha nem akarjuk megcsinálni. Csak púp a hátunkon, meg minden.
Hát nem azt akarják???????? BASSZUS!!!!!!
Hát én nem hittem a fülemnek.... komolyan, így elszúrni a day off-omat. Főleg a legvégén.... ????
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
De nem viccelt.... tényleg meg kell csinálnunk....... hát jó legyen........
Ennyi meg egy bambi!!! :)


Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése