"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. július 4., szerda

Day 23 - Crossga......... :) (day off)

Hihihiiiii!! Hát a mai nap!!! Emlékezetes minden szempontból!!
Először is Anyu és Apu szeretnék elnézést kérni, hogy nem jöttem vissza skype-olni, de ha majd tovább olvassátok a bejegyzést akkor mindent meg fogtok érteni. :)
Szóval, a reggel jobban indult, mert Dórival kb. 8:30-kor kászálódtunk ki az ágyból, aztán elindultunk reggelizni. Nagyon furcsa volt mert eddig ez az első napom amikor nem kellett korán kelnem......
nem is tudjátok milyen furcsa volt. Úgy beálltam volna segíteni...... :)
Aztán fogtam magam, gondoltam úgyis van időm kitakarítom a kis házikónkat, mert már ráfért. Addig Dórika napozott és meg minden zegzugot kipucoltam. Jól is esett, meg jó érzés amikor tiszta körülötted minden, már amennyire tiszta lehet az a kis faház. :)
Aztán egy gyors skypolás anyuékkal, és egykor ugye ebéd. DE, mi nem ehetünk bent az ebédlőben amikor a gyerekek bent vannak, mert nincsen szabad asztalunk, szóval vagy kint, vagy ebéd előtt, vagy a gyerekroham után is ehetünk.
Tehát így nem bírtam ki, bementem megnézni, hogy hogy vannak a csajok, minden rendben van-e, meg már hiányoztak is. Éppen tortát díszítettek, amit én is szívesen csináltam volna..... :( dehát majd szerintem lesz még rá alkalmam. :)
Aztán amikor saját szememmel győződtem meg a dolgokról, akkor egy kicsit nyugodt szívvel mentem ki a hátsó ajtón Dórikámmal.
Majd elindultunk a házikónk felé, hogy és összefutottunk az Ő főnökével, Owen-nel, nekünk csak sütő.... :) :D :D (angol: oven) Lassan odaosont hozzánk és kérdezte, hogy na? day off-unk van? Mi meg válaszoltunk, hogy igen.... És hogy mit csinálunk??? Van-e tervünk?? Mi meg csak éppenhogy elkezdtük mondani, hogy MAYBE Crossgates (az egy nagy bevásárló központ a.k.a pláza) amikor Sütő hirtelen a voki toki-ához nyúlt és azonnal elkezdte hívni az itteni irodást, hogy van-e szabad kocsi, hogy kivigyenek minket innen......
WOOOWWWW és tényleg ilyen hirtelen is történt, alig tudtunk megebédelni, jött Shirley és mondta, hogy akkor itt van egy sofőr, és ő majd elvisz minket oda. Mi meg kérdeztük, hogy mikor??? Erre Ő: Háááááát úgy kb. most azonnal!!!!
Annyira volt időnk, hogy gyorsan összeszedjük a cuccainkat ami kell, és irány a kocsihoz.
Egy kicsit shoppingoltunk, és kb egy órája értünk haza. Még a fiúkat, vagyis a délutáni műszakot a konyhában találtuk Lou-val együtt így egy kis kaját is tudtunk kérni.
A csajok egy része moziba ment, csak Timi volt itt, aki szegény azt sem tudta, hova tűntünk. :)
De mostmár lassanösszegyűlünk.
Nem is tudom. A mai nap azért jó volt, de éppen mondtam Dórinak, hogy nélküle nem igazán bírtam volna ki. Lehet, hogy a következő day off-om a konyhában fogom tölteni, méghogyha ülnöm is kell egy széken, de ott leszek kint, vagy ott tanulok, olvasok vagy nem is tudom.
Most kezdem érteni, hogy Dórika miért csekkolja ennyiszer a mosodát.....
Ezt hívják, munkamániának..... nem! Szerintem ezt érezzük akkor, hogyha a munkahely ahol dolgozol nagyon jó, a munkatársaid is kedvesek veled, mégha nem is mindig és azt csinálod amit szeretsz. Szóval igen.... munkamánia. :) :D

Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése