"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. július 24., kedd

Day 43 - Greek Night

Csak ez volt az egész napban a legjobb és a legérdekesebb.
Görög Este!!!!!!!!!!!!!!!! WÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Finom gyros, és sok sok tzatziki szóóóóóósz!!!!!
Yummmmmyyyyy
Sue volt szabadnapos, mert ugye megint új day off-ok vannak. Én vagyok a legszerencsésebb, mert nekem a kezdetektől a kedd a day off-om így nem kell össze vissza szerveszkednem, hogy mikor érek rá beszélgetni vagy valami. :)
Vagyis nincsen különleges kívánságom, ahogy Lou mondaná! :)
Ami egy kicsit felhúzott, hogy ugye reggel elkezdtem salátát vágni, és mondta Lou, hogy majd folytassam is mert ugye estére is kell a Ceasar salihoz. Mondta, hogy még két dobozzal vágjak fel. Mivel nem volt egyértelmű, megkérdeztem. Azért is mert vacsorára is szoktunk vágni, egy nagy dobozzal. Szóval most akkor azon kívül kell még három doboz vagy azzal együtt.
Többször is megkérdeztem, és azt mondta, hogy 2 elég.
Hát vacsoránál kiderült, hogy nem...........
Igazából nem is tudom, hogy ideges vaoltam, vagy csak a lelkiismeretem, vagy a bűntudatom szólalt meg.......................
Vagy felelősnek éreztem magam.
Mindegy. Nagyon rosszul esett, hogy hibáztam. Vagyi, hogy valamit elrontottam. Én miattam volt.
Aztán feszültséglevezetésként egy kis tánc a holdfényben mivel megint elkezdett nőni. :)
Nagyon szép volt.
Aztán annyira ki voltam merülve, hogy csak pihenni feküdtem le és azonnal elaludtam. Éjjel pedig arra keltem fel, hogy villámlik és szakad az eső. Tánc közben már láttam a jelét, de nem voltam benne biztos.
A hetedik érzékem megint beindult. Kómása mászkáltam az ablakokhoz, hogy lecsekkoljam, nem esik-e be az eső. megnézem mindenki rendben van-e, de Dórika még nem volt az ágyában. Gondoltam, hogy még a Staff-roomban van, és szegény indulna vissza, de nem tud, mert szakad az eső.
Aztán visszafeküdtem, mikor mindenről megbizonyosodtam, hogy rendben van.

unatkoztam és dekoráltam egy kicsit az én részemet :)

Gyros!!!! <3

Finom tzatziki szósz, de a házilag készültet nem lehet túlszárnyalni

sajtal és spenóttal töltött párnácskák!!!!

Kate!!!! "How should I stand????" <3

És igazából Sue kalapja!!! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése