"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. július 22., vasárnap

Day 42 - Burn

Tegnap vacsi után, Lou-nak mondtuk, hogy kaptunk Pali bácsitól cukorkákat a kemény munkánkért cserébe. Erre ő: És az én kemény munkámért nem jár semmi????
Na ugye Brigi ilyen kijelentésekre azonnal "ugrik" és nem csak ő, hanem az agya is.
Reggel szedtem abból a sok cukorkából legalább 4 kicsi zacskóval, és ugyanúgy írtam egy kis papírkát, hogy a kemény munkáért és a sok segítségért... :)
HIHIIIIIII!!!! Mosolygott is utána. Én is. Mostmár ő is nyugodt. :)
bllleeeeee!
Ma jó volt, mindennel készen lettünk. Meglett a vacsi is. Az salátabár megmentése helyett csokis sütiket sütöttünk, és mivel nem volt több nagy kesztyű fehér rongyot használtam. Igenám, de azzal nem olyan egyszerű megfogni a forró sheet pan-t.... és igen..... sikerült megégeni magam. Hát fel is kiáltottam. Lou jött is segíteni, aztán meguntam és loptam egy kesztyűt. :)
Úgyhogy a balkezem középső ujja bibis lett :( vagyis hólyagos........ nem is lenne baj, csak szerintem az égési sérülés egy kicsit kellemetlenebb mintha megvágod magad. Majd kitalálok valamit, hogy azért holnap elviselhető legyen. :)
A reggeli kezdés megint asztalok takarítás volt, mert az össze mocskos maradt. Persze a juhar-szirup is kellett.... :)
 Aztán Kate-tel aprítás, neki zöld paprika, nekem meg hagyma pucolás.... :)

Ez az ebéd és a vacsi kellékei, ami olyan csajos munka, és Lou mindig ránk bízza, na meg persze a csokis sütiket is :) :D :D


Sue pedig a tonhal-királynő!!!! És tényleg nagyon finoman csinálja!!!!!!!! Csak nem tudom mi lesz vele otthon, Magyarországon...... :)

Barbim Drágám SeriousFace!!!! <3

Reggelihez gyűlnek a gyerkőcök


Barba csirkenapló fotója, de gondoltam, hogy én is felrakom. Igazából ez a magyar hazai vasárnapi ebéd.... Nem??? Rántott hús sültkrumplival. :)

Kate fagyipálcikája :)

Most gyorsan még azonnal munka után jöttem netezni, mert volt egy kis erőm, meg anyu veletek akartam beszélni, de nem voltatok fent. Küldtem is sms-t, majd ha holnap lesz időtök akkor legyetek már fent, mert kellene egy két recept!!!!!


Sok puszi és ölelés:

Bri <3


P.S.: És egy kis zene!!!!! Nagyon jóóóóóóó!!! <3 Köszi Sue!!!! <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése