"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. július 20., péntek

Day 37 - Plus 12 sheet pan

Na megint egy nap lemaradás, de akkor most gyors pótlás.
Ugye szerda.... pizza és BBQ-Day........ kinti étkezés, legnehezebb nap EVER!!!!! :(
De túléltük egy-két karcolással zúzódással..... vagyis nekem.
De szerencsére nem vágással....


De már jobban lett nap végére........ de nagyon rossz helyen volt egész nap..... a kötényem és a pólóm is nagyon zavarta, úgyhogy valamikor csak egy kézzel dolgoztam... :)
Nagyon meleg volt. ÚRISTEN!
Alig csináltam valamit és még ventillátor előtt is voltam, csak aprítottam és szakadt rólam a víz. De nagyon gyorsan dolgoztunk így is, és volt egy kis szusszunk, de mi ezeket nem használjuk ki, minek???? Csak annál nehezebb a visszaállás. :) Elkezdtük a szedvicseket csinálni a kirándulós napra a gyerkőcöknek. Aztán ebéd. Ebéd után, ahol kiderül, hogy Balázsék vagy 12 nagy tálca (Sheet pan) plusz pizzát csináltak..... az rengeteg...... :) Lou meg mondta nekik, hogy ezt fogják enni eddig amíg el nem fogy... :) Mert csak pocsékoltak. De szerintem elfogyott, mert rengeteg maradt tényleg rengeteg. Én nem szeretem, mert nem néz ki valami jól, meg nem is kóstoltam még...... :)
Azán egy gyors prepare a vacsihoz, és nagyon gyorsan el is húztunk a konyhából. Persze átadtunk a fiúknak pár dolgot.

Aztán vacsiiiiiiiii DINNYE, a többieknek meg hamburger meg hot-dog.




Persze azt nem kell mondanom, hogy a megérdemelt desszert is megvolt. Kate "vásárolt be" a konyhából :)


Jahhh és persze a kis duma-helyünket is útba ejtettük! :) It was fun, as usual!! <3


Nagyon jó volt a mai nap abból a szempontból, hogy mindenki mosolygott ma, tényleg...... :)
Annyira jó érzés volt látni, hogy mindenki egy kicsit nyugodt, és ha valami probléma lenne, akkor is tudnánk segíteni a másikon. :)
Akkor érzékeltem ezt amikor leszűrtem a teám és csak nekidőltem az ajtónak, és én is elmosolyodtam.

Sok puszi és ölelés:

Bri <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése