"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. július 11., szerda

Day 30 - Chickens in the kitchen :)

Ma újra Day off volt. Nem szeretem őket........ nem tudok pihenni csak ha a csajok végeznek, mert akkor ott vannak velem. Úgyhogy anyuék skypozása után, mint egy egészséges munkamániás visszamentem a konyhába, és fotóztam a csajokat, meg jóóóó néha segítettem is nekik, de nem volt semmi extra, sőőőőőttttt... :) nagyon is jó volt csak úgy tengeni meg lengeni a konyhában. :)

Most jövök vacsiról és mikor beléptem éppen Thomasonnal beszéltem és egyszer csak Lou szól, hogy Bri! 6:00 AM tomorrow morning. (vagyis, hogy legyek bent reggel hatra holnap). Én persze ahogy szoktam, megijedtem, hogy vajon valami rosszat csináltam?????? de hát bent sem voltam. Dórika is nyugtatgatott, hogy semmit nem csinálhattam. Day off-on így is bent voltam és segítettem...... szóval ne aggódjak. Na gyorsan Balázst is megkérdeztem, de ő is mondtam, hogy semmi gond sincs.
Szóval akkor reggel 6.... :)
Azt hiszem az elkövetkezendő napok csak képekből fognak állni, max ha nagyon lesz valami durva dolgog, vagy kis kell önteni a szívemet akkor írni fogok, mégha laposakat is fogok pislogni.... :)
Szóval a mai nap is képekben! :)
Enjoy! :)

Sok puszi és ölelés:

Bri <3



 Sue a dressing-ekkel :)



 Az otthonunk <3

 Új öntet készülőben

 és print... :)


 Ami igazából rám nem is nagyon igaz.... :) szabadnapok.. :)



 obsession <3


 It is scary.... :-o



 OK! Let's make brownies! :)





 Done!



 The Boys!! :)
or the boy and the Boss..... :)


 chocolate cookies!!!!!!! Kate's fav!!! :)



 és a salátabár a támadás után... :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése