"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. július 9., hétfő

Day 27 - "Sick of it".......

Mindig lekések egy nappal, de nem dikert csinálom, és nem is vagyok lusta csak fáradt... nagyon. :)
Tegnap későig maradtam bent a konyhában, vagyis azt hittem. :) Csajszik mentek a plázába shoppingolni, egy munkatársunk, Harry, elvitte őket. Gyorsan dolgoztak mint a güzü, de mondtam nekik, hogyha valami megmarad akkor csak mondják meg aztán majd megcsinálom, és csak menjenek, nehogy megvárakoztassák szegény Harry-t.
Aztán végül kiderült, hogy ők sem, sőt én sem maradtam bent olyan sokáig, csak úgy tűnt. Du. 2:50-kor vetődtem bele „pihe puha ágyamba” és fújtam ki a napi gőzt.
Aztán a csajok gyorsan elhúztak, én pedig álomba zuhantam, egy gyors zuhany után.
Vacsi időpontjában keltem fel, és már nem is mentem el, nem minthogyha ettem volna.... :)
Netezni sem volt kedvem, így csak felkeltem megint lefürödtem, mert bevettem egy Advil ultrát, hogy izzadjak, és akkor már kibújik a szög a zsákból, igen egy kicsit megfáztam, mert a szervezetem ezek szerint nem bírja a jeges vizet és a hűtőből ki be rohangálást. Szerintem ki is vagyok merülve sokszor így jobban és könnyebben elkapom a bacikat. Meg ugye és csak egy évben kb. kétszer vagyok beteg: egyszer télen, másodszor meg nyáron. Hát most túl kellett esnem rajta. :)
Csaj a csajok tudnak róla, de különben nem vészes, csak ugye hamarabb elfáradok, mert a szervezetem küzd a bacik ellen, szóval vannak holtpontok, de a Drágák ebben is segítenek nekem. Szóval kb már hét eleje óta tart az a kis megfázás, de már lassan túl vagyok rajta vagyis hát remélem.
Anyu nem akartam ezzel titeket traktálni, meg igazából időm sem volt elmondani. Meg gondoltam majd a szabadnapomon ami holnap után van, szépen, teljesen kikúrálom magam.
Amúgy visszaemlékezve, Lou mellett dolgoztam reggel valamikor és köhögnöm kellett (azt hiszem akkor voltam a kezdeti stádiumban, amikor csak a mandulám fáj, de még nem folyik az orrom). Köhögtem is, és ő lassan felém fordult és azt kérdezte, „Are you going to sick????” (Csak nem beteg leszel?) Én persze azonnal rávágtam, hogy neeeeeeeeeeeem dehogy!!!!
De nem hülye szerintem biztos tudja, vagy hallja a hangomon, csak látja, hogy nem vészes, SŐT egy betegséghez képest elég jó, és amúgy is szüksége van a segítségemre, szóval nem mondja, hogy kúráld ki magad. De nekem erre vannak a délutánok, amikor alszom egyet és pihenek, hogy minél előbb kifeküdjem a bacikat.
Este megint volt Wallmart busz, megint tudtam venni cukormentes sütit. :)
Annyira jóóóóóóóóóó, és remélem tényleg cukormentes, mert ha nem akkor velem gyűlik meg a bajuk. :)
Timivel a korábbi busszal jöttünk haza, hogy gyorsan tudjunk menni aludni, mert azért nem igazán nyár a nyár ha minden nap korán kell kelni...... :)

Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése