"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. június 30., szombat

Day 20 - The End

Ezennel befejeződik a június és holnap megkezdjük a Július hónapot. Remélem a kövi hónap kegyelmes lesz hozzánk, és nem hoz ennyire meleget, vagy legalább is sok szelet hozzon akkor. :)
Ma sem történt sok minden, egy kicsit mindenki idegesebb a konyhában, legalábbis én azt vettem észre...... lehet főleg én...... :)
De ha koncentrálok, akkor annyira nem akadok ki dolgokon, csak ugye ez a munka olyan, hogy maximális figyelmet kíván addig onnantól, hogy bemész addig amíg ki nem jössz. Szóval, fárasztó....
Gyönyörű idő van, most gyorsan még vacsi előtt kifekszek egyet napozni a csajokkal.
Uhhhhh tegnap még futottunk Sue-val, nagyon jól esett és aztán míg ő egy ráadás kört futott, addig én elmentem a nagy focipályára táncolni, szó szerint a holdvényben. Egyszerűen gyönyörű volt, még az árnyékom is látszott!!! :)
És végre fantasztikus érzés volt megint egy kicsit eltávolodni a gondolataimtól és egy kicsit átadni magam a mozgásnak. Ha minden nap lenne rá időm és energiám annyira örülnék neki. :)
Megpróbálom ma is, hátha nem leszek annyira fáradt.
Lassan 4th of July, elvileg nagy baseball meccsre megyünk!!! Én már nagyon várom, mert ez lesz az első ilyen amin kint leszek, majd megmondják kinek kell szurkolni és hátha labdát is haza tudok vinni. Meg tök jó lenne olyat látni, mint a filmekben, hogy a kivetítőn megkérik valakinek a kezét... :D :D :D :D
Na úgyhogy már készülünk rá nagyon. A New York City Ballet meglátogatása kérdéses, de remélem el fogunk tudni menni.
Ma kaptuk meg az új szabadnapokat, ami elvileg marad nyár végéig. Én kedden leszek szabad, ami azt jelenti, hogy holnap után után szerintem gépközelben leszek. Szóval aki olvassa és szeretne velem Skype-ozni az ekkor legyen majd gépközelben amikor tud!!
Anyu dobjatok aznap egy e-mailt, hogy mikor ltudok veletek beszélni, mert most it itt voltam és nem voltatok fent!!!
Drága Bettikém nagyon gratulálok az államvizsgádhoz és mindenhez. Remélem tetszik az ajándék is amit tőlünk kaptál!!!!!

Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése