"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. június 26., kedd

Day 16 - It is not a lazy but a rainy day.... :/

Tegnap még el tudtunk menni egy életmentő Walmart túrára, mert kellett egy két dolgo a létszükséglethez. :) Megvettük, de semmi hülyeséget. A kis csajok akik velünk jöttek, na ők mindet megvettek, pedig a Walmart nem annyira kicsi.... :)
Ma ismét "fanasztikus időre ébredtünk, de hallom, hogy otthon sincs valami nyárias idő. Most nagyon hideg lett, meg néha csak úgy szó szerint leszakad az ég, azt látom az ablakon keresztül, hogy mindenki rohangál, hogy ne ázzon el annyira. Mi szerencsére bent dolgozunk a konyhában, és mire kijövünk vagy kisüt a nap vagy csak eláll az eső. :) :D
Csk el ne kiabáljam.... :D
Ma még mindannyian dolgoztunk, holnap lesz Barbinak és Sue-nak a szabadnapja. Úgyhogy csak Lou-val meg Kate-tel leszek bent, úgyogy majd ránkszakad Kína összes kínja.
Jahhhh igen, Kína....... Tegnap kínai est volt, vagyis a kaja volt kínai, volt szerencsesüti is :)
nagyon nagyon bölcsességek kerültek elő az én sütieimből. Tegnap nyitottam ki egyet meg ma is, és holnapra is maradt még egy. A tegnapi azt írta, hogy nem hezitálok, hogy fontos döntésekben döntsek.
A mai már egy kicsit érdekesebb volt, és sokat járt a fejembe: a legjobb próféta a jövőhöz a múlt.... :-o wow......
a holnapit még nem tudom :) :D :D :D
Szóval ma maaa!!!!!!!! Jajjj de jóóó volt maaa!!! Reggel korán ettem Oreo-t, tudjátok az a csokis keksz!!!!!!!!! Hogy reggeliig még bírjam a három csoport gyerek reggeliztetését. Aztán bepörögtem, hogy csak ilyen mű kaják vannak, úgyhogy Tom-tól a szakácstól kértem rendes zabpelyhet!!!!!!! ÉS KAPTAMMM!!!!!!!!! Olyan elmondhatatlanul boldog voltam!!! :D :D :D
majdnem 4 hete nem ettem zabpelyhet tejjel és most kaptam, és innentől kezdve kérhetek emikor csak akarok!! Juhééééé
egy probléma megoldva. Nem is voltam éhes ebédkor, és még most sem vagyok az. És nagyon finom is volt, olyan... magyaros :)
Nagyon ügyesen dolgoztunk ma is. Minden készen lett, sőt még a holnapi ebédet is sikerült összekészíteni, de majd holnap meglátjuk, hogy maradt-e még mert ugye vacsihoz is kell salátabár...... és ki tudja, nagyon változó, hogy a gyerkőcök mennyire éhesek esténként. :)
Most egy kis pihi. Meg gyorsan meg is fürödtem, mert tegnap sem volt melegvíz, úgyhogy jeges vízzel gyorsan megmosakodtam, annyira nem is lett volna rossz, ha nem lett volna olyan hideg... :)
Most még vacsi, amit én csak megint nézni fogok.
Jahhhhh és végül sikerült megnézni a The Lucky One-t a csajokkal, azt hiszem vasárnap, mert így, hogy minden nap dolgozunk összefolynak a napok........ :) De a film nagyon jó volt, így huszadjára is, és a csajoknak is tetszett.
Jahhhh és ma nem is tudom a rossz idő tette velünk vagy a front, de teljesen össze-vissz voltunk, vagyis rengeteget röhögtünk, ilyen hülyeségeken, hogy nyekereg a kocsinak a kereke, meg Kate drága beszólt egy olyan mikor Tom megkérdezte, hogy mit csinálunk: játszunk a uborkákkal....... na hát mindenkire rábízom a többit. Az öntetet is iskerüt kiöntenem, de nem is miközbe töltöttem, hanem amikor csak arrébb akartam rakni az asztalon...... na mindegy, jó kis nap volt kivéve ezt aronda időjárást..

Sok puszi és ölelés <3

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése