"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. június 18., hétfő

Day 7 - Quick and slow (one week)

Nem tortent ma olyan sok minden, csak a szokasos. Tegnap este meg Wallmart-ba akertunk menni es ugy is volt, hogy megyunk is, de aztan nekunk elfelejtettek szolni, hogy bocsi megsem....... Na mindegy mi odamentunk, es mikor lattuk, hogy senki sem akar csatlakozni a magyar csapathoz ugy dontottunk, hogy inkabb mi is visszamegyunk a lakosztalyunkba. :)
Ma extra gyorsak es ugyesek voltunk a meloban, mar lassan mindent tudunk, hogy mi hol van es, hogy mit mikor es hova kell keszitani. Jo erzes csak nagyon sok felelosseg van rajtunk. De nem baj, kell ez is :)
Igy delutan ismet hamarabb szabadultunk pontosan ebed utan. Aztan meg billiardoztunk, vagyis gyakoroltunk Dorival, mert elhataroztuk, hogy mire vegzunk itt a meloval profiknak kell lennunk :) Azok is leszunk, mert szepen haladunk. :)
Beneztem az office-ba hatha megjott a csatlakozo a gephez, de neeeeeeeeeeeemmmm :( elegge szomoru!!! :(
De majd holnap meg meg szombatik benezek, remelem nem szurtak el es jo helyre kuldtek.
Este vacsin megint fantasztikus kajak voltak (...ironia), ugyhogy csak egy kis gyumit ettem, sargadinnyet, meg ittam. De kedves fonokom beszolt vagyis megkerdezte, hogy ettem-e, e valszoltam, hogy igen. O erre, mit... mondom gyumolcsot. Azt mondja az nem kaja....... es ezek utan a mutato ujjat hasznalva enyje-benyjet intett felem, nagyon serious arccal. Ez az amit utalok, hogy ram eroltetik az amit nem szeretnek....... na mindegy. Megoldottam, egy mosollyal. Vagy hasznalt vagy nem, majd idovel kiderul.
Most jottunk vissza a futasbola csajokkal, ma mar Timi is csatlakozott, es hala istennek Dori Draga is jobban birta ma a menetet.
Most valami Country Party van a PlayHouse-ban, majd lehet benezunk, de inkabb pokerezni fogunk a fiukkal. :)
Jahhhhh tegnap este sikeresen kiakasztottam a nyakam, furdes utan oltozes kozben ugy hatracsuklott a fejem, mint egy kis gyereknek...... na be is panikoltam egy kicsit, es anay itt te jutottal eszembe, amikor mindig jovok haza balettrol, es fogom az egyik karom vagy santitva jovok be a bejarati ajton. De Dori Draga megmaszirozta en meg jol bebugyulaltam a sallal miutan bekentem a sportkremmel. De mostmar egy kicsit jobb, remelem holnapra megjobb lesz. Ennyi mara!!
Sok puszi es oleles,

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése