"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. június 15., péntek

Day 5 - Ups and Downs

Tegnap meg Wallmart tura volt. Bevasarlas csak ugy az ilyen alap dolgokat, vagyis amik meg kellenek, ugyis mondhatjuk, hogy amik nem nem fertek el a borondbe. :)
Vettem egy fantasztikusan jo kis rozsaszin torcsit, ANYUU talaltam jo kis szemoldokcsipeszt es egy ora keresgeles utan a habkovet is megtalaltam. :) akkora az a Wallmart, mint nem is tudom...... mint otszor a Tesco. El lehet tevedni, es mindent meg is lehet venni ott, azt is amire nincsen szukseged. Lou a fonokunk fel is hivta ra a figyelmunket, hogy tenyleg csak azokat vegyuk meg amik fontosak. Megnyugtatlak benneteket en csak a legfontosabbanat vettem meg, es egy 1 dollaros egyenpolot Dori baratosnemmel. Aztan sikerult lekesni az elso buszt, ami visszavitt volna a taborba. Meg idegessegemben visszamentem keresni valami egeszseges kajat, de csak csipszet talaltam...... Nem mertem megkerdezni az eladokat, mert meg a vegen kizavartak volna. Na aztan jott a busz hazavitt minket es megerkeztunk olyan hajnali 1 korul. Gondoltam is ratok, hogy mindjart keltek fel mi meg most huzunk aludni, hogy kipihenjuk magunkat a reggel indulo melohoz. Anyuuuu koszontem is nektek, hogy jo reggelt remelem hallottatok!!!! :) Magamnak meg, hogy joejt. :)
Na reggel 7re kellett menni, elkezdtunk doldozni, mondhatjuk azt, hogy eddig ez volt a legnehezebb es legdurvabb nap. Egy kicsit most lent voltam, testileg es lelkileg is.... de Lou meg a csajok mindig segitenek. De most porogni kellett, egy kicsit jol is esett, de ez csak bemelegites volt, mert az osszes gyerek es szervezo nem is volt itt, ugyhogy egyelore 500 ember helyett csak 150-et etettunk.
A kaja nagyon guszta es jol nez ki, de ennyi. Sajnos nagyon mas a hagyomanyunk es nehezen allunk at ezekre az izekre, es kajatipusokra. En minden nap szenvedek egy kicsit, de hala Istennek szeretik a gyumolcsot es a zoldseget, es van laktozmentes tej is, ennel tobb nekem nem is kell. :)
Aztan vegeztunk 3kor, kicsit faradt voltam, de harcolni kell az atallassal, mert kulonben igy marad. Azt hiszem a tegnapi sokaig fenn-maradassal tettem ennek az ugynek az erdekebe. :)
Lassan a csatlakozom is megjon a kis gepemhez es akkor skype is menni fog, megminden mas, tobb kep stb. ohhhhh KEPEK. Ide is rakok fel egyet-kettot, aki nem latta meg, mert nincsen facebook-ja. Majd jon a tobbi is, ha szabadnapom lesz, de ezen a heten szerintem nem varhato ilyen nap! Sokat gondolok ratok ti is tegyetek azt, mert az nekem erot ad!!! Koszonom!!
Sok puszi,

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése