"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. június 27., szerda

Day 17 - Cut

http://www.youtube.com/watch?v=diaHnF-zfEg

Na ma csak ketten voltunk Kate-tel, meg Lou meg Tomi a fiúk közül..... Hát ahhoz képest, hogy nem volt olyan nehéz nap, rengeteget rohangáltunk, meg készülődtünk, mert ugye a mai nap az olyan, hogy pizza van meg két salátabár és ennyi, de akkor kedves gyerekek csak ebből esznek vagy 350-en. És igen, mindent mmegettek..... MINDENT!!!!
Üresre ették a hűtőt, pedig még holnapra is vágtunk fel egy csomó dolgot, és abból sem maradt semmi. Vagyis inkább alig. Egy kicsit azért volt ma stessz, de így is tudtuk kezelni a helyzetet: éspedig NEVETÉSSEL!!! :)
Nagyon szeretek velük dolgozni, nagyon jó csapatot alakítunk, és ami még nagyon jó bennünk, hogy segítjük egymást mind munkába, mind pedig problémában, mégha nem is beszéljük kis a dolgokat, hanem csak egy öleléssel, vagy egy mosollyal. :) ilyennel.... :)
Ezt a számost azért posztoltam kis mert egész nap ez járt a fejembe, nem tudom miért, valószínű mert jó kis szám!! :)

Szóval a gyerkőcök rengeteget ettek, és szó szerint rohangálni kellett, hogy feltöltögessük a salátabáros dobozokat. Még tejesen új konzerveket meg csomagolt kajákat is ki kellett nyiti a nagy sietségben.... ÚRISTEN.......... azt hittem soha nem lesz vége.....
De aztán egyszer csak megszüntek a salátabár körül lenni, de mire vége is lett nem tudtam enni, anyira össze volt szorulva a gyomrom :)
Holnap szabadnap!!! :)
Megyünk az egyik közeli városba Albany-ba, most beszéljük meg a kijutást. Aztán ugye a csajok fele ma volt szabadnapon, szóval majd ha visszajönnek akkor őket is megkérdezzük, hogy hogyan jutottak ki pontosan és mit érdemes megnézni. Ők voltak a felfedezők. és persze a legfontosabb, hogy hol van ATM...... meg ugye a körúthoz egy kis money is fog kelleni :)
5 óra múlt. Az idő most már kezd alakulni, de reggel még a munkába elkélt a hosszunaci, és délután sem volt annyir rámragadva. :) végülis a konyhába, ahol mi dolgozunk ott azért húvösebb van, mint a sütőknél. :) Meg nem is volt annyira időm nézni, meg érezni, hogy mikor van melegem és mikor nem :)
Na lassan vacsi aztán még szerintem feltöltöm a maradék képeket a múlt heti day off-ról és stay tuned a holnapi képekre!!!!

Jahhhh és a másik ok amiért ezt a zenét is posztoltam..... :) Ma felavattam magam a konyhában, sikerült elvágni a kacsóm, méghozzá a tenyerem, a hüvelykújjam felőli párnácskát, és persze nem kicsit hanem jó mélyen sikerült, water melon vágása közben. Nehogy én is lemaradjak már, úgyis dicsekedtem, hogy én még nem vágtam el magam, csak a többiek körülöttem. Isten nem ver bottal :) :D

Sok puszi és ölelés <3

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése