"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. június 29., péntek

Day 18 - Albany

Második Day off volt ma és a csapat egy részével elmentünk a mellettünk lévő városba albany-ba!!!!
Isteni jó volt. Jól leizzadtunk és sikerült nagyjából mindent megnézni a "kis" városkában, buszoztunk is. Szerintem az amcsik példáját akartuk átvenni amikor bevezettek nálunk is az első ajtós dolgot. A különbség az az, hogy nálunk kutakodni kell a bérlet után, míg itt 1dollár 50 cent bemegy egy kis masinába és akkor utazhatsz ahova akarsz. Persze ezt minden felszállásnál meg kell csinálnod. Végülis megéri mert itt a távolságok elég nagyon, a legkevesebb amit utaztunk az 20-25 perc volt. Szóval kb olyan mint otthon, sőt még olcsóbb.
Rengeteget sétáltunk, fotóztunk, beszélgettünk. Most éreztem igazán, hogy összeért a csapat, mert ha van valami akkor is meg tudjuk beszélni, persze lányok és fiúk között mindig is volt, van és lesz egy kis félreértés, de kezelni kell egy olyan úton ahogy mind a két félnek jó lesz.
Rengeteget nevettünk megint, csak aztán mondtam is hogy nehogy aztán sírás legyen a vége.
Aztán vacsira haza is értünk!! Imádom a szabadnaokat, mert napközben tökre nem voltam éhes és nem is ebédeltem, most ettem egy kicsit vacsira, de úgy hiányzik az édesség. Holnap korán kezdünk, mert volt egy két problémó a konyhában. Remélem azért minden más rendben volt... :/
Képek csak holnap lesznek, mert most megyek megfürdök és alszom, hogy holnap egy kicsit fittebb legyek mint a többi napokon!!! :)

Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése