"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. június 12., kedd

Day 2 - introduction to......

Ma volt az igazi első nap.
Rendesen aludtunk is éjszaka, de még azért néha-néha felébredtünk, és megint nem kellett megvárni, hogy az ébresztőóra csengjen, mert megelőztem. :)
Aztán reggeli, amit még nem mi csináltunk, de jó volt :) és aztán a nagy találkozás a főnökkel. Lou, a Mr. Shéf. :) azt mondta, hívhatjuk így vagy hogy főnök, vagy csak simán Lou. :)
Nagyon rendes, mindent kerek perec elmondott, és igazából ugyanazok a szabályok érvényesek itt is, mint ahol 3 éve dolgoztam :) Csak itt majd 350 gyereket és 150 kollégát kell majd kiszolgálni egy hét múlva, vagyis összesen 500 embert, durván augusztus végéig.
Ma még azért nem volt nagy pörgés, szóval annyira nem tudok miről írni. ebédig volt meló aztán váltottak minket a fiúk. Ebéd után pedig egy jó kis edzést iktattam be itt gyönyörű szép nagy zöld területen! Fantasztikus, hogy mekkora területek vannak itt.
Jahh meg találkoztunk a tábor tulajdonos fiával, hát hogy is hívhatják... Matt. Ő is mindent elmondott, kaptunk házirendet, aminek az első bejegyzése, hogy No Alcohol, No Drugs!!! :)
Úgyhogy vele beszélgettünk még.
Azóta meg gépeztem még, meg rendeltem, egy csatlakozót a drága kis laptopomhoz, ami remélhetőleg hamarosan megérkezik, és akkor a képeket is fel tudom rakni, ide meg facebook-ra.
Mostmár lassan vacsi és még valami dumcsi, de mivel esik az eső nem hiszem, hogy lesz kinti program. Jahh és ami nagyon "jó" volt a tegnapi napban, estében, hogy nem volt meleg víz...... viszont a szobatársaim közül valaki úgy mosott hajat..... uhhhhhh, a gondolattól is kirázott a hideg amikor meghallottam. Én nem vállalnám be inkább csövi maradok vagy veszek abból a meleg vízből, ami a teának van, de hideg vízzel soha. :)
Na röviden és tömören ennyi történt. Ha valami kérdés lenne akkor facebook kommentben nyugodtan leírhatjátok és válaszolok!!!!!!
Sok puszi és ölelés,

Bri  <3

P.S.: Mondtam, hogy nem biztos, hogy fogok tudni minden nap internetezni, de most azért van rá még lehetőség, mert nincsenek gyerekek és betanulás van. Jövő héttől nem lesz így.... :) puszik!

1 megjegyzés:

  1. Édes Kicsikém Bri!
    Nagyon örülünk, hogy jól vagy és minden rendben zajlott az utazással. Tök jóérzéssel olvassuk a bejegyzéseidet, mintha itt mesélnéd. Nagyon vigyázz magadra, és érezd jól magad. Tudod mindig csak pozitiv gondolkodás.
    Sok-sok csók és ölelés anya és apa.

    VálaszTörlés