"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. augusztus 12., vasárnap

Day 62 - Farewell

Na azt hiszem vége van. Legalábbis a gyerekeknek. Meg a tábornap. Holnap még egy reggeli, meg egy gyors ebéd és vége. Tényleg vége. Annyira furcsa. Nagyon is.
Ma megint szakadó esőre ébredtünk. Szerintem odafent is érzik, hogy vége van valaminek. Egész nap esett, egyszer rákezdett aztán egy kicsit elállt, aztán megint rákezdett, aztán megint elállt. :)
Ugyanígy voltunk a munkával is. :)
Egyszer belehúztunk aztán nem volt semmi dolog, aztán megint rákezdünk. :)
A gyerekek is éhesek voltak, mert egész nap csak lustálkodtak, meg nem is volt annyira meleg. Szóval igen megint szétszedték a salátabárat. :)
De nem volt annyira vészes.
Aztán jahhhh reggel.....
akkorát zúgtam, hogy majdnem eltörtem a nezem. Vagyis a könyököm. De nem tettem. Apu ne haragudj megint fél munkát végeztem, de azt hiszem most jól tettem. :) :D
Bent voltam a mosdóba készülődni, és ugye mivel említettem, hogy esett az eső a fű a lépcsőnél nagyon csúszós volt. Igen csúszós. Úgy seggre ültem, de szerencsére a sok Oreo, meg az amcsi kaja tompította az esést, és csak a könyökömet vágtam be a lécsőbe a hátam mögött. Álmos is voltam és nem is nagyon emlékszem, hogy hogy történt. Délután elkezdtem jegelni, mert a sok emelgetés kikezdte. Meg most egyre érzékenyebb és kb. 4 vagy 5 óra után kezdett el bedagadni. :) Szép. Szebb. Most zöldes lilás. :) Holnap a bulin már szerintem egy kis barna is lesz benne. Még jó hogy fekete ruhát vettem :) Ahhoz minden illik. :D :D
Itt éppen jegeljük a sérült részeinket, mert ugye Dóri meg tagnap délután a sípcsontját vágta be a lépcső fokába, de úgy hogy vérzett....... nagyon jók vagyunk!!!! :)

Na igen. Ma volt az Utolsó Vacsora. Milyen vallásosan hangzik :) De tényeg így van :)
Minden volt. Csirke, mozzarella sticks, mini hot dogs, salamon, sajttal töltött burgonya...... és még sorolhatnám. nekünk meg megvolt a gratuláció, hogy mi vagyunk az a magic power ami által a kaja az asztalra került, csak eddig láthatatlanok voltunk. :) Most mindenki megismert minket a Kitchen Staff-ot. Vacsi, vagyis a gyerekek vacsija után Paul kihívott kindenkit a Dining Hall elé és köszönentet mondtak a takarító staff-nak, a mosodának és a konyhának is. :)
Aztán a Kitchen Family vagyis Mi mindannyian bementünk és megkaptuk mi is a megérdemelt Family Dinner-t. :)
Nagyon finom volt, csókoltatjuk a szakácsot!!! :)
És vacsi közben elkészült a közös kép, amin tényleg mindannyian rajta vagyunk. Na jó nemmm.... Harry hiányzik róla..... :(
Lou is megköszönte az egész nyári munkánkat és teljesítményünket.
Mi is nagyon hálásak vagyunk, hogy megkaptuk ezt a lehetőséget. Nagyon jó csapat gyűlt össze és dolgozott együtt ezen a nyáron. Amiben tudtuk segítettük egymást, szóval tényleg, mindenki hiányozni fog. De azért nem mondom, hogy jól fog esni egy kis semmittevés a következő pár hétben, ami maradt a suliig. :)


Holnap következik a megérdemelt Day Off és holnap lesz a nagy Sunday buli is. Szóval tessék készülni mert szerintem lesznek képek. :)
Anyukámés kedves családom, meg bátyó, ha te is ráérsz Skype!!!! <3
Mára jó éjszakát kívánok!!


Sok puszi és ölelés:

Bri <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése