"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. augusztus 4., szombat

Day 54 - I can fly... + Day 55 - Scary

Összegezni fogok!!!!
Először is: Elnézést a pótlásért, de nagyon nem jutok el a Staff Room-ba, hogy netezgessek..... :(
Olyan jó az ágyban henyélni, vagy kint a csajokkal nevetgélni. :)
Tagnap volt az 54. itt töltött nap a táborban. Meg is éreztem a hatást. Annyira fura volt, mert megint elkezdtem gondolkodni, hogy már csak 10 nap és elmennek a gyerekek aztán rá egy hétre meg mi fogunk elmenni. Ahogy körbenéztem a konyhában összeszorult a torkom és a szívem, és elkezdtem sírni mint egy 10 éves kislány.
Aztán beszéltem Sue-val majd Lou-val és egy kicsit jobb lett, mindenki felvidított. Nem is tudom mit csinálnék nélkülük. Nagyon érdekes, hogy össze tudnak nőni az emberek. És ami azért még furcsább, hogy nem is kell hozzá három hónap, hanem sokkal kevesebb........
Nagyon fognak hiányozni, de tényleg mindenki, annak ellenére, hogy néha voltak nehéz napok...... de legalább ezeket a szituációkat tudom/tudjuk már kezelni. :)
Na tegnap a Giant csokis sütik az asztalra kerültek, ki is dobtuk a felét mert csak össze vissza moncsolták a gyerkőcök...... Afrikában meg éheznek....... nahhh szép....
Jahhh és rekordot döntöttünk a kis nyarunk folyamán először: fél 2-kor sikerült mindent befejezni, és el is mehettünk!!! Nagyon jó volt. :)
A csajok elmentek kajakozni és egyet aludtam aztán este volt Walmart busz is de mi Kate-tel úgy döntöttünk, hogy most nem megyünk pénzt költeni, mert így is fizetni kell a CCUSA-nak..... eléggé sokat.... és mivel utalunk ezért még az utalásért is felszámolnak.... úgyhogy tük jóó tényleg.......
Jan is odaült mellénk és megkérdezte, hogy haza akarunk menni, vagy még maradnánk???? Hát egyhangú választ adtunk, hogy nem.... még maradnénk egy keveset, jó kis keveset... Hát igen... hogy is szokták mondani, egyszer minden véget ér??????

Mai nap!!!
Nagyon nagyon félelmetes nap volt. Úgy kezdődött, hogy reggeli után a salátabárat szoktunk előkészíteni. Én rendszeresen a babokat szoktam mosni hátul a pots room-ba. Nagyon el voltam merülve a munkába, és csak arra lettem "figyelmes" magyarul kiugrottam a bőrömből, amikor Lou hirtelen megfogta a vádlim.... A frész jött rám... még jó hogy nem rugatm hátra. :)
Aztán okééé minden ment tovább elmentem megmosni az arcom a msdóba mert nagyon melegem volt már. Jövök vissza és gyakran vagyis mindig az Oven room-on keresztül megyek vissza dolgozni. Az ajtón ahogy bejössz jobb oldalon be vannak állítva ezek a hordozható melegítők ami mellett ha valaki elbújik nem nagyon veszed észre csak ha már egy vagy két lépést előrelépsz. Lou ezt tette :)
Úgy megijesztett, hogy fel is sikoltottam. :)
Azt hittük vége, de nem volt ám vége. Ebédhez kezdtük el csinálni a paradicsom-szaláta-koviubi együttest, és a munka közepén odajön Lou, hogy menjünk gyorsan a mosodába mert ott van Owen és beszélni akar velünk. Gondoltunk, hogy a CCUSA-val kapcsolatban, mert nagyon komolyan mondta Lou. Gyorsan levettük a kötényt és rohantunk a mosodába Dórihoz. Nem volt ott, csak Dóri...... :) Egyből tudtuk, hogy valamiben sántikálnak Balázs és Lou........
Visszamentünk és mondtuk, hogy hahahahahahah nagy vicces Balázs Owen nem volt ott...
És egyszer csak Lou "ordítva" kiugrik az asztal alól. Hát tényleg majdnem szívbajt kaptam........ ÚRISTEN......... :) :D :D :D
Aztán a délután már komolyabb volt, mert fáradtak is voltunk meg nagyon nagyon meleg van.
De arra még volt energiánk, hogy csináljunk egy kis muffint. :) Yummmmm nagyon fini lett.... :)
És képeket is csináltunk!!!!!!!!!!!!!!
Na úgyhogy ma félelmetes nap volt. Jahh és mondta Lou, hogy van még pár dolog a tarsolyába, mármint ijesztgetés.... szóval azt hiszem, hogy ma először bezárt ajtóval fogunk aludni.... :)

APUUUUU!! Karfiolfelhők!!

Kate dinnyéje, szívét lelkét bele adta. :)

utolsó Pepsi kólánk. Testvériesen elosztottuk!
















Barbi csirkenaplója!! :) <3


Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése