"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. augusztus 8., szerda

Day 58 - Sandwiches....

Hát a mai nap vegyes volt nagyon is.......
Mit kellett csinálni, na mit?????????
Hát azokat a nyomorult szendvicseket........ utálom őket. Egyre jobban, de így hogy együtt csináljuk annyira nem.... de mégis....... :(
Na mindegy túl vagyunk rajta, persze a fele vagy a háromnegyede a szemetesben lendolt. ÉS igazából csak egy izgat, nem az, hogy szendvics...... csak, hogy kérik megcsináljuk és nem eszik meg...... hanem kidobják.............
De hála istennek egy óra alatt végeztünk. Édes volt Lou, mert közben próbálta a hangulatot fel-felvinni. :)
De véééégeeeee!!! Hál' Istennek. :)
Ennyi volt a mai napban ami nem volt jó :)
Amúgy pörögtünk, annyira, hogy még ebédelni is elfelejtettünk. Én nem tudom, ma nagyon fáradt voltam, aludtam is, de mégis....... nyomott vagyok....
Jahhh és igen!!! Anyukám Drága elnézést kérek, de ma nem volt szabadnapom, csak vasárnap lesz. úgyhogy akkor fogunk tudni beszlélni. Remélem addig túlélem ezt a hetet. Holnap megint pizza, kinti hadművelet, a legnehezebb nap, de azt hiszem aok öleléssel és nevetéssel menni fog :) :D :D

Egy számot linkelek be amit ma hallgattam.
http://www.youtube.com/watch?v=_yEVYJjpac8

Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése