"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. augusztus 29., szerda

Farmers Market (8/29/2012 - Wednesday)

Ma egy kicsit kimozdultam a hazbol. Deb anyukajaval, testverevel es a kis rosszcsontokkal elmentunk egyet piacozni :)
Minden fele szem szajnak ingere volt azon a piacon... :)
es tenyleg egy kicsit olcsobb mint a boltokban, legalabbis itt. De nem olcsobb mint otthon. Otthon a piac tenyleg tenyleg olcso. :)
De nagyon kis hangulatos.
Jo volt egy kicsit kimozdulni. Mindjart lejar az idom. Hihetetlen. Annyira hianyozni fog minden. :)
Tegnap, vagyos ma volt az az este amikor is nem tudtam aludni. Ejjel 2-kor meg bamultam a plafont es gondolkodtam, a semmin (lehet mar tudat alatt a filo vizsgara keszulok). Nem tudtam eludni. Elvettem az alomfogot az agyam felol, hogy hatha almodni akarok es azert nem tudok nyugovora terni. De nem az volt a problema.
Mindegy szerintem olyan 3 korul sikerult mely alomba zuhannom.
aztan 6kor keltem, mert elmentem futni es ossze kellett keszulodnom, mert 8kor jottek ertem.
Minden siman ment.
Tenyleg nagyon ki hangulatos az a market. Es ha hiszitek ha nem mindent hangsulyozom MINDENT meg lehet talalni. Hogyha hianyzik a kalapacsodnak a nyele, akkor azt is meg tudod venni ott a piacon. Es ez most halal komoly. Persze rengeteg gyumolcs meg zoldseg van. Jott is velem szembe par, amik azonnal emlekeket hoztak fel: mi volt nekunk a taborban. hmmmmmmm.......  :D
Watermelon, honeydew, cantaloupe, grape tomatoes, broccoli.... etc. :)



Voltak kecskek is!!!!
Bonnie and Clyde :)







 
SUE!!!!!! Talaltam neked kalapot!!!! Azonnal te jutottal eszembe!!! <3


Es Dori Dragam rolad sem feletkeztem meg!!! <3 :)

APUUUU!!!!! Ezt csak neked!!!!!!!!! <3 <3 <3

Ezt meg magamnaaaakkkk!!!!!!!!!!!!!! <3 BEAUTIFUL!!!!
 
Meg lesz egy ket bejegyzes szerintem, amikor olyanom van, vagy valami eszembe jut es csak ki akarom irni magambol, de utolso nap lesz egy meglepi bejegyzes!!!!!! :)
 
Stay tuned!!!!!!!!!!!!! <3
 
 
Sok puszi es oleles:
 
Bri <3
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése