"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. augusztus 9., csütörtök

Day 59 - last Wednesday......

http://www.youtube.com/watch?v=QNzIKoAy2pk

Utolsó PizzaDay is megvolt. Hála Istennek!!!!! Már csak pár nap és csak miénk lesz a tábor. :)
Az első számra a BBQ vacsit készítettem elő.
Úgy gondoltam, hogy most képek helyett egy kis zeneválogatás lesz terítéken. :)
Mert megérdemeljük. :)

A mai nap egy kicsit furán indult, reggel takarítás közben majdnem elaludtam, annyira bele voltam merülve, hogy mindenhol tiszta legyen az asztal. :)
Aztán a poharakat akartam visszavinni a mosogatóba, de sikerült elejtenem az összeset, ami a kezemben volt......... mondanom sem kell, hogy a felsők tele voltak vízzel....... :)
Hál' Istennek nem volt deli bar, csak slátabár, ebédre is meg vacsira is.

Szerencsére Sting megint segített a munkába ellazulni.
ÉÉÉSSSSSS nagy nagy hurrá a Főnökünknek, mert elvisz minket holnap melő után a Crossgates Mall-ba vásárolni, mert vasárnap lesz egy nagy búcsúbuli a tábor dolgozóinak egy nagy nagy hajón. :)
Annyira örültünk amikor igent mondott, hogy elfelejtettük megölelgetni. De szerintem erre még elsz alkalom. :)
Nagyon készülünk a partira, és azért illene szépen megjelenni, csinin, így elhatároztuk, hogy veszünk egy csini kis rucit. Épp most néztem körül a neten, hogy azokban a boltokban lesz-e a számunkra való ruci. És azt hiszem, LESZ ez bizti!! :D :D

http://www.youtube.com/watch?v=kLG66ER0UUM
Jajjj majdnem elfelejtettem......
Tegnap miután végeztem itt a Staff Room-ba a netezéssel indultam vissza a kis lakosztályunkba. Láttam hogy Barbi fényképezőgéppel ott áll és nevet. Majd utána megjelent Dóri is és röhögve jön felém, hogy tudom-e mi történt itt amíg nam voltunk itt. Modom mi??? A frász jött rám. Hát nem hiszitek el. Kint volt az ágyunk a házunk előtt. Nem viccelek. Én olyan fáradt voltam, hogy csak nevetni tudtam és azzal a lendülettel, be is feküdtem az ágyba. :)
Dóri, Kate, és az Én ágyam. Megkérdeztük, hogy ki volt, de aztán tudtuk. Lou és Balázs. Mert mondták előző nap, hogy fontolgatnak valamit azután az ijesztegetős nap után.... Hát ez volt az. Jó volt!!!!! De tényleg nevettünk!!! :D :D
Ennyi mára!!!!! <3


Sok Puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése