"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. augusztus 5., vasárnap

Day 56 - We Belong Together

Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon dolgos és jó nap volt a mai!!!!!! :)
Egyre jobban összeszokunk!!!
Tegnap este megint munka megbeszélést tartottunk. Nagyon jó volt, rengeteget ebszélgettünk és nevettünk. Jézusom!!! A hasam nagyon fájt... :) :D :D
Ma reggel meg alig bírtunk felkelni, mert aki este legény a reggel is legyen az. De én nem voltam. Főleg ma ilyen nyomott idő van. A páratartalom az egekben......... most fürüdtem meg és izzadok.
Reggel is. Alig csináltam valamit és izzadtam mint a ló.... arról ne is beszéljünk amikor lekezdtük takarítani az asztalokat.
Reggel meg vagy 6 legyet megöltem, mert a nagy páratartalom hatására ott keringtek a konyhában abban reménykedve, hogy valami jó kis helyet találnak maguknak. Hát nem jött össze....... Mert én ott voltam így a kukába végezték. Lou persze bíztatott, hogy öljem csak öljem őket. De nem is kellett annyira, mert ezek szemtelen legyek voltak. A számba a fülembe, mindenhova berepültek...... tényleg....!!!! Felháborító. :) :D
Volt egy listánk azt hoszem vacsi, megcsináltuk. Nem volt annyira gáz. Én reggeli után a juharszirupokat mostam a változatosság kedvéért, de szerencsére a kedvenc számomra!!!!! Így nagyon jó volt!!!!! :D :D
Aztán elmentünk sütit sütni, majd jött az ebéd Mac'n'Cheese!! nagyon nagyon finom!!!! ÉÉSSSSS Lou csinált gyömbéres répa levest!!! ISTENI FINIM LETT!!!!! NYAMMMMM NYAMMM!!!!! El is fogyott az összes alig bírtam megmenteni párat magunknak. De azért sikerült! :)
Aztán sütés közben kipróbáltam, hogy beleférek-e a nagy keverőtálba, ÉÉSSSS IGEN beleférek, szóval annyira nem vagyok nagy darab, persze kicsi sem.... :)
Ebéd közben Lou-nak gyorsan felvágtuk a hagymákat Kate-tel..... extra gyorsasággal!!
Jahh és közben kipróbáltuk, hogy régozunk. Mert az volt a Schodack Scoop-ba, hogyha rágózol hagymavágás közben akkor nem könnyezel, vagyis nem sírsz.... hát nálam ez sem vált be annyira..... de az elején nem is volt olyan rossz.... :) :D :D
Aztán gyorsan készültünk vacsira, majd a kész sütiket is feldíszítettük, és mehettünk is!!! YÉÉÉÉÉÉÉÉYYYY.... most viszont rengeteg dolgom móvan még a CCUSA-val úgyhogy megyek. Ennyi volt a mese mára, majd holnap folyt. köv. :)


Sok puszi és ölelés:

Bri <3





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése