"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. augusztus 16., csütörtök

Day 66 - Birthday, Sweet 22.

Fantasztikus napom volt!!
El voltam kényeztetve. Teljesen. :)
Ilyenkor kicsit olyan furán érzem magam, mert mondjuk ki én vagyok a középpontban. Nem kellemetlen, de olyan furcsa. Na. De nagyon aranyosak voltak.
A reggeli ébresztés úgy történk, hogy nagyon sötét volt és pedig éppen a másik oldalamra akartam fordulni és szundítani tovább, amikor a csajok rákezdtek a Happy Birthday nótára. :) :D :D :D
Nagyon édesek voltak!!!!!!
A legjobb ébresztőm, amire valaha is felébredtem. :)
Aztán mentünk dolgozni. Szerencsére mindenkitől megkaptam az ölelésem így nagyon jól indult a napom. :)
Hogy őszinte legyek nem is volt még olyan nap amikor mindenkitől, de tényleg mindenkitől kaptam volna ölelést! :)
Majd a reggeli köszöntés után nekiálltunk a kocsikat takarítani, persze a csajszik ügyködtek, mert egész nap kerültek, de nagyon édesek voltak. Hirtelen mindenki eltűnt, majd előkerült... aztán megint eltűnt, susi-musi. :)
Rendesen 3 körül végeztünk, mert volt mivel végezni és mentem gyorsan rendberakni magam, meg lecsekkolni a leveleimet, meg a facebook-omat.
Először is mindenkinek meg szeretném köszönni, hogy gondolt rám!!!! Nagyon nagyon jól esett, hogy ennyi ember ezen a napon velem van, gondol rám és szeret!!!!!! Nagyon szerencsésnek érzem magam!!!!
Köszönöm szépen!!!!!
Este nagy partyt kaptam az egész bandától. Csináltak nekem cukormentes zabpelyhes muffint eperrel!!! Nagyon nagyon finom volt!!!!!!!!!!!
Csajok ti vagytok a legjobban. I love you ALL!!!!!!!!!!!!!! <3 <3
Kaptam tőlük még egy kézzel készített egyedi naplót és megkaptam Marilyn Monroe megemlékezős könyvét!!!!!!! :) Amibe a másik chef, Don is benne volt. És még képeslapot is kaptam tőle!!!
Nagyon szépen köszönöm!!
Aztán este 11-12-ig nyomtuk a party-t. Mindenki nagyon jól érezte magát, én is!!
The Best party ever!!!!!
Thank you guys!!!!!!!!!!!! I felt so special this day!!!!!! Love you!!!!


Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése