"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. augusztus 17., péntek

Day 68 - The last whole day together

Olyan furcsa volt ma..... mindenki fáradt volt, pedig nem is volt semmilyen összeröffenés......
Jajjjj de! De az nem volt olyan..... csak szép és jó. Nem tervezett. Néztük a csillagokat, és hullócsillagokat kerestünk. Én találtam is 6-ot!!! Annyira szépek voltak. És az idő is nagyon jó volt. Se nagyon hideg, se nagyon meleg. Pontosan tökéletes. Mint ahogyan a társaság is, és az este. Csak tökéletes!!!!!!
Még előtte gyűjtöttün anyagot a plakettünkhöz, amit ki fognak rakni majd a konyhába. Ilyen fa plakett, amikről raktam is fel képeket. Ki van dekorálva vele az ebédlő. :)
És igen. Tegnap meghoztam a döntésemet is: Jövök vissza jövőre. Annyira érdekes, pont ma beszélgettük Kate-tel, hogy annyira hihetetlen, hogy 3 hónap alatt ennyi ember, hogy egymáshoz tud nőni. Tényleg olyan mint egy nagy család. Főleg most, hogy egy gyerek sincs csak mi support staff. :)
Ma kitakarítottuk Jackson-t, meg a körülötte lévő dolgokat, az összes edény majdnem tiszta. Cooler 2 is ragyog mostmár. Még ma estére van egy kis kaja, meg holna ebédre salátabár és kész.... kifújt..... :(
Ma az összes salátámat kidobták....... nagyon szomorú voltam........ annyira furcsa lesz. De Lou mondta, hogy észre sem fogom venni és megint itt leszek...... hát majd meglátjuk.... :)
Most nagyon felhősödik az idő sajnos, de remélem nem fog esni....
Utolsó teljes napunk együtt, a kis konyhacsalád. :)
Utolsó együtt töltött vacsoránk.
Utolsó jó éjszakát kívánás...
Hihetetlen.
A csapat nagy része megy a Niagarához holnap ebéd után közvetlen, és egy két ember vissza sem jön. És aki igen az csak a cuccáért, gyorsan felkapja és már megy is. Még holnap kitakarítjuk a házunkat, mert lesz rá időnk. Sue, Timi, meg Én, azok az emberek akik nem mennek a Niagarához. A többiek mindenki. :)
Ma még lesz egy olyan búcsú party szerűség. Zene hallgatás, én leszek a Dj. mert ezt a pozíciót már lestoppoltam. :) Szerintem koccintani is fogunk és egész este emlékezni foguknk, hogy miket csináltunk az elmúlt 3 hónapban. :)
Gyönyörű szép estét nektek.


Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése