"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2012. augusztus 20., hétfő

Day 70 - See you next year... Goodbye now.......

Vége!!! :(
Nem hiszem el...... végleg elfogyunk holnap. Egyszerűen képtelenség...... még csak most jöttünk... tisztán emlékszem......

Az utolsó esténk a kis csapattal.
Nagyon hiányzik mindenki....... nagyon............
Nem tudom, hogy fogom kibírni. Persze ott lesznek a többiek, meg majd jövőre újra találkozunk, de akkor is.
Fürdés közben minden eszembe jutott. Annyira hálás vagyok, hogy itt lehettem, és találkozhattam ezzel a sok fantasztikus emberrel. Mégha nem is beszélgettem mindenkivel, nagyon is hatással voltak az életembre. Örökké emlékezni fogok rájuk. Örökké.

Na tegnap még volt egy éttermes túránk. Owen elvitt minket kajálni. Nagyon aranyos volt mindent ő állt!!!!







Ma reggel bekültöztünk Lou-hoz, mert ugye üres volt a lakosztálya, a miénk meg nagyon hideg volt, úgyhogy úgy döntöttünk Sue-val, hogy kipróbáljuk azt a híres nevezetes nagyon pihe puha ágyat. Hát igen, megtette a hatását. Mint a kis gyermekek úgy aludtunk. :)
De azért valljuk be Sue, hogy minde a ketten felkeltünk reggel hatkor, hogy munkába induljunk............ és nagyon nagy energiák árán tudtunk csak visszaaludni. De sikerült és végre 10ig húztuk a lóbőrt. :)
Aztán nekem Skype napom volt. Mindenkivel megbeszéltem mindent. Mindenkitől elköszöntem a táborból akivel már nem találkozom, vagy nem jön lesz itt amikor elmegyek.
Majd Sue összekészülődött, segítettem neki a bőröndje becipzározásában, ami nagy nehezen sikerült, Igaz Sue???? Na de nem is volt olyan vészes.
Aztán Ő is elment... :(


Majd rá fél órára visszajöttek a Niagara pár embere. Nem sok csak kb. 3-4. De minden rendben ment, visszaértek épen és egészségesen.
Én is gyorsan bepakoltam, még az évkönyveket gyorsan megirogatjuk aztán megyünk aludni. :) holnap megint korénkelés. :)
Végre!!!
Csak sajnos nem a konyhába megyünk, hanem a buszállomásra. El sem hiszem, hogy elmegyek innen.

Még megvolt az utolsó naplemente.

És sikerült még mosnom Dórival és aztán a bőröndömet is megtölteni majdnem az összes ruhával. :)
Hagytam itt párat, hogy legyen jövőre is. :)

Hát ennyi. The End
(but to be Continued... :D)
I am ready to go!

Good Night!!
Szerintem mostmár lesz több időm, hogy irogassak, lehet, hogy a blog innentől kezdve csak képekből fog állni, mert nem fog semmi sem történni, pihenni fogok. Csak pihenni. :)

Sok puszi és ölelés:

Bri <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése