"Here is my secret. It is very simple: One sees clearly only with the heart. Anything essential is invisible to the eyes."
/The Little Prince/

2013. június 5., szerda

Egy évvel később...

És eltelt egy év...
Egy évvel később...
Hihetetlen. Ma a buszon ülve döbbentem rá, hogy mennyire ki voltam borulva, hogy ilyen sokat kell majd várnom, hogy visszamenjek a "Második Otthonomba".
Eltelt.
Ismét vegyes érzelmek keringenek bennem, de jól érzem magam. Vagyis jobban, mint a tavalyi indulásom előtt. Izgatottabb vagyok, és a jobban vágyom az utazásra, a kikapcsolódásra, a kalandozásra, mint valaha. :)
Ma kezdtem el "hivatalosan" pakolni, a milliónyi sok teendőm mellett. Az is furcsa, hogy ennyi időm van gondolkodni, hogy mit is vigyek magammal erre a nyárra, nem úgy, mint tavaly :P.
Szóval akkor kezdődjék a KALAND és a Megérdemelt pihenés!!!!! :)
Haverok, buli, vodka! (Ahogy én szoktam mondani :D :D :D)
Mindenkinek nagyon jó nyarat, és...

SEE YOU In September!!!!!!


Hugs and kisses, BRI <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése